Часопис – випуск 11

З М І С Т

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Проблеми інтерпретації

Самойленко О. І. Теорія музикознавчої інтерпретації
як напрям сучасної герменевтики.

Москаленко В. Г. Інтерпретація формули художнього цілого.

Черкашина-Губаренко М. Р. Режисер-постановник 
та автор-інтерпретатор у сучасному балетному театрі

Мельник Л. О. Інтерпретаційні парадигми музичної журналістики.

Кафедрі духових і ударних інструментів НМАУ
імені П. І. Чайковського – 75 років.

Посвалюк В. Т. Кафедра духових і ударних інструментів
Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.

Вовк Р. А. Кафедра дерев’яних духових інструментів
Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.

Федорков О. В. Гала-симфонія В. Пацери «Джазовий вернісаж»:
новий жанрово-стильовий вимір.

Буркацький З. П. Про специфіку етюдів у навчальній діяльності кларнетиста.

Шутко Ю. І. Концертно-виконавська діяльність Олега Кудряшова.

Старко В. Г. Київська фаготна школа.

Алтухов В. М. Сучасні тенденції розвитку мистецтва гри на кларнеті 
на Харківщині.

Качмарчик В. П. Технологія постановки звука на флейті:
історія і сучасність.

З української музичної спадщини.

Шуміліна О. А. Проблема атрибуції духовних творів
Максима Березовського та їх стильова еволюція.

КУЛЬТУРОЛОГІЯ

Бровко М. М. Культурологічне знання в інтегративних процесах
сучасної науки.

Антонюк О. В. Менеджмент культурно-мистецької сфери.

Пясковський І. Б. Музика і космос.

Касьянова О. В. Особливості інтерпретації танцю 
в сучасній оперній виставі.

НАШІ ЮВІЛЕЇ

До 100-річчя Київської консерваторії

Берегова О. М. Борис Лятошинський та Ігор Белза
у Київській консерваторії початку 1920‑х років.

Копиця М. Д. Діяльність Р. М. Глієра в Києві: джерелознавчий аспект..

До 85-річчя Андрія Федоровича Омельченка.

НАУКОВЕ ЖИТТЯ НМАУ ІМ. П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО.

75-річчя кафедри духових і ударних інструментів
Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.

Науково-практична конференція українського товариства аналізу музики.

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ