Часопис – випуск 13

З М І С Т

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Визначні ювілейні та пам’ятні дати 2011 року:

Кияновська Л. О. Сприйняття творчості Ференца Ліста у Львові

Забара М. В. Віктор Івановський: редакція Сонати h moll Ференца Ліста (ще один штрих до теми «Ліст і Україна»)

Сакало О. В. Ференц Ліст і Джакомо Мейєрбер: аспекти творчого діалогу

Мельник Л. О. «Суб’єктивіст» і «гіпермодерніст»: рецепція концертів Густава Малера 1903 року у Львові (за матеріалами преси)

Вишинський В. В. «Adagietto» П’ятої симфонії Густава Малера: Темп як фактор смисло-формотворення

Корчова О. О. «Нова простота» Сергія Прокоф’єва в контексті ідей музичного модернізму

Лютько Л. В. Вокальний стиль  оперної творчості Енгельберта Хумпердінка: від Ріхарда Вагнера до Арнольда Шенберга

Соломонова О. Б. Сергій Прокоф’єв – homo ludens: гра у соцреалізм 66

Фоміна Н. П. «Принц фіолового бузку» у прокоф’євських творах

Концептуальні проблеми сучасного музикознавства

Пясковський І. Б. Плюралістичні та європоцентристські концепції у музикознавстві

Гаврилова Л. В. Опери Аціо Корґі «Il dissolutо assolto» і «Дон Жуан» Вольфганга Амадея Моцарта

КУЛЬТУРОЛОГІЯ

Хореографія у музичному театрі

Касьянова О. В. Прояви естетики постмодернізму в українському хореографічному театрі

Погребняк М. М. Композиційні експерименти Касьяна Голейзовського в хореографії 20 х років ХХ ст.

НАШІ ЮВІЛЕЇ

До 75 річчя Ігоря Івановича Блажкова

Зінькевич О. С. Київська доля нотної колекції Berliner Sing-Academie: правда і вимисел

До 75 річчя Олега Сергійовича Кудряшова

Апатський В. М., Вовк Р. А. Гордість української духової школи

До 60 річчя Юрія Володимировича Василевича

Вовк Р. А. Фундатору київської саксофонної школи – 60!

До 100-річчя НМАУ ім. П. І. Чайковського

Давидов М. А. Концерт кафедри народних інструментів НМАУ ім. П. І. Чайковського

НАУКОВЕ ЖИТТЯ НМАУ ІМ. П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО

Захисти на здобуття наукового ступеня

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ