З М І С Т
МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО
Оперні реформи минулого і сучасності
С е р д ю к О. В.«Трістан та Ізольда» Ріхарда Вагнера і кінематограф
Б а б і й О. П. Прем’єрний показ «Тангейзера» Ріхарда Вагнера у Дрезденській королівській опері
О с т р о у х о в а Н. В. Опери Ріхарда Вагнера на сцені Одеського оперного театру
Б о г д а н о в а І. В. Ріхард Вагнер та італійська опера останньої третини ХІХ століття
К у п е ц ь Л. А. «Кармен» Жоржа Бізе і культурні мифи ХХ століття
С о л о м о н о в а О. Б. Вторинність оперної традиції як чинник іронічної дескрипції культури
Ж а р к о в а В. Б. «Дитя і чари» Моріса Равеля на сучасній оперній сцені
Є ф і м е н к о А. Г. Театр “Am Gärtnerplatz” у театральній панорамі Мюнхена
А л а д о в а Р. Н. Білоруська опера рубежу ХХ–ХХI століть: освоєння поетики театру абсурду
КУЛЬТУРОЛОГІЯ
Д у д н и к В. О. Удосконалення правової бази формування національного культурного простору
Ш а м а є в а К. І. Генріх Густавович Нейгауз і Київська консерваторія