Часопис – випуск 20

З М І С Т

[ТИТУЛ]

[ЗМІСТ]

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Рожок В. І. [П’ята Міжнародна Пасхальна асамблея «Господи, Господи, силою твоєю…» – 2013: кроки визнання і творчих перемог]

Краснопольська Т. В. [Роль епічного начала у драматургії опер Петра Чайковського 1870-х років]

Гнатів Т. Ф. [Клод Дебюссі – реформатор музичного театру]

Бачинська Ю. І. [Сценічні втілення опер Йозефа Гайдна (за матеріалами німецьких музикознавців)]

Сакало О. В. [«Чарівна флейта» Вольфганга Амадея Моцарта і давньоіранська міфологія]

Молибога А. В. [Перша опера-seria Джоаккіно Россіні «Кір у Вавилоні, або Падіння Бальдасаре»]

Мовчан В. О. [Специфіка підходу до літературного першоджерела в ліричній «тріаді» Шарля Гуно]

Колотиленко М. Е. [«Капричіо» та «Чотири останні пісні» Ріхарда Штрауса: заповіт майстра]

Шестакова Д. В. [Музика і слово: діалог у п’єсі Антона Чехова «Три сестри» та в її інтерпретації в однойменній опері Петера Етвеша]

Зуєв С. П. [Кіно та опера: прихована семантика (на прикладі кінофільму Федеріко Фелліні «І корабель пливе»)]

Касьянова О. В. [Міф про Орфея та Еврідіку в хореографічних інтерпретаціях музичного театру]

КУЛЬТУРОЛОГІЯ

Дудник В. О. [Розвиток визначальних складових культурно-мистецького простору]

ЮВІЛЕЙНІ ТА ПАМ’ЯТНІ ДАТИ

Гусарчук Т. В. [Хорова творчість Степана Дегтярьова: стильові детермінанти й паралелі]

Кутасевич А. В. [Степан Дегтярьов. Концерт «Боже, Боже мой, вонми мі». Питання авторства]

НАУКОВЕ ЖИТТЯ НМАУ ІМ. П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО

ОПЕРНИЙ ЛАНДШАФТ СУЧАСНОЇ ЄВРОПИ

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ

ВИМОГИ ДО СТАТЕЙ

ВІДОМОСТІ ПО ТИРАЖУ