Часопис – випуск 28

ТИТУЛ

ЗМІСТ

Рожок В. І. Вітальне слово ректора

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Єфіменко А. Г. Романізація опери у сучасній режисурі (інтерпретації «Манон Леско» Джакомо Пуччіні та «Симон Бокканегра» Джузеппе Верді)

Матусевич О. П. Опери Леоша Яначека на театральних сценах Європи: сучасні тенденції

Синяк Л. В. Семантичні ряди сцени Едварда Гріга «Біля воріт монастиря»

Криштофович В. І. «Сон літньої ночі» Карла Орфа: жанрова специфіка

Сокачик Р. М. «Три сестри» Петера Етвеша. Початок оперної творчості

Стасюк С. О. Феномен жанрової архетиповості в російських класичних операх

Скворцова Н. М. Плач Ярославни: специфіка втілення в оперно-балетній традиції XIX – XX століть

Остроухова Н. В. Балети Рейнгольда Глієра на сцені Одеської опери

Касьянова О. В. «Червоний мак» Рейнгольда Глієра у видозмінах жанру балетної драми

Панасюк В. Ю. Опера «Крим» – опера-мітинг: своєрідність комунікацій у музичному театрі

Погоріла М. С. Творчість Олексія Ратманського в контексті українського балетного театру початку 90 х років ХХ століття

Фізер В. М. Увертюра Джоаккіно Россіні до опери «Вільгельм Телль» як основа саундтреку Ханса Циммера до фільму «Самотній рейнджер»

Тукова І. Г. Візуалізація форми музичного твору (проблеми аналізу музики другої половини ХХ – початку ХХІ ст.)

КУЛЬТУРОЛОГІЯ

Доманська О. А. Мовна картина світу як чинник створення та розбудови національного культурного простору

Рожок Ол. В. Культура діалогу в епоху глобалізаційних викликів: VІІ Міжнародна Пасхальна асамблея 2015 «Духовність єднає Україну»

Пузур М. В. Міметичне начало у формі ремісничих предметів, виготовлених із вапняку (Республіка Молдова)

Наукове життя НМАУ ім. П.І.Чайкоського

Гуменюк Т. К. Продовження глінкініани: стиль автора у просторі сучасного наукового мислення (Тышко С. В. Странствия Глинки. Комментарий к «Запискам» : в 4 ч. – Ч 4 : Кавказ / Сергей Тышко. – К. : ЛАТ&К, 2015. – 243 с.)

Відомості про авторів

Вимоги до статей

Анотації