Науковий вісник – випуск 105

ТИТУЛ

ЗАМІСТЬ ПЕРЕДМОВИ
Володимир Рожок. Духовно-практичний універсум Маріанни Копиці

У МИСТЕЦЬКІЙ ВІТАЛЬНІ МАЙСТРИНІ: ЗАПРОШЕННЯ ДО ДІАЛОГУ

Маріанна Копиця
Pro domo

Любов Кияновська
Маріанна Копиця як самоактуалізована особистість

Олександр Козаренко
Vіvеrе mеmеntо! (Три іпостасі Марини Копиці)

Елена Тюрина
Эта ясноглазая светлая девочка…

Алла Терещенко
Квіти для Марини!

Ірина Сікорська
Вселенська Мати Тереза

Віталій Годзяцький
Вона випромінює світло

Анатолій Калініченко
Людина, на яку завжди можна покластися

Олена Швецова
Щедра відданість

Татьяна Веркина
О Марианне Давидовне Копице

Владимир Птушкин
Высококлассный профессионал

Галина Степанченко
Витонченість творчої натури Маріанни Копиці

Олена Берегова
Дарувати людям радість

Олег Яценківський
Привітання культуро-інформаційного центру посольства України у Франції

Валентин Сильвестров
Марине Капице Элегия для струнного оркестра

КУЛЬТУРОТВОРЧИЙ ПРОЦЕС
ЯК МИСТЕЦЬКА РЕАЛЬНІСТЬ

Олена Берегова
Сучасні комунікаційні технології і формування творчої особистості

Оксана Гармель
Внутрішня форма сучасної культури: постановка проблеми

Асматі Чібалашвілі
Моделі художнього синтезу в дискурсі міжвидової мистецької практики ХХ століття

Оле на Мацепура
Архітектоніка музичного компоненту драматичної вистави

Анна Поліщук
Поняття «поетика» у контексті музикознавства

Ірина Шестеренко
Принципи біографічних досліджень творчого шляху композиторів

Юлія Пальцевич
Словацько-українські музичні зв’ язки в історичній перспективі

Любов Кияновська
Антон Коціпінський – репрезентант польської культури в Україні

Геннадій Кабка
Сергій Параджанов і Євгенія Мірошниченко: діалог знакових особистостей культури

Тетяна Гомон , Ігор Савчук
Виконавсько-педагогічна діяльність Ії Сергіївни Царевич у контексті становлення українського камерно-інструментального виконавства другої половини ХХ століття

УКРАЇНСЬКА МУЗИКА:
ІСТОРІЯ В ХУДОЖНІХ АРТЕФАКТАХ

Альона Жарик
Перша музична версія «Тараса Бульби» Миколи Гоголя в українській культурі

Олена Шабельська
Зародження музичної драматургії народно-сценічного танцю у творчості Марка Кропивницького

Валентина Кулик
Опера «На русалчин Великдень» Миколи Леонтовича: авторський текст в аспекті вияву жанрових координат твору

Ігор Савчук
Романси Бориса Лятошинського 1920-х років: пошуки джерелознавчих реліквій

Антон Кармазин
Опера «Наймичка» Михайла Вериківського: особливості концепції

Оксана Городецька
Моноопера «Волзька балада» Германа Жуковського в контексті оновлення оперної драматургії у 60-х роках ХХ століття

Катерина Сигидюк
Виконавські особливості камерно-інструментального почерку Альфреда Шнітке (на прикладі сонати для скрипки і фортепіано №1 )

Ольга Гуркова
Проблеми радянської дійсності у вокальному циклі Івана Карабиця «Повісті» на слова Олександра Куліча

Олена Галузевська
«Урочиста кантата» Івана Карабиця – музичний пам’ ятник українській діаспорі (інтонаційно- тембровий аспект драматургії твору)

Євгенія Харченко Інтертекстуальність на рівні структурних міжтекстових аналогій у фортепіанних творах українських композиторів 1990-х років

Божена Янюк
Образи і знаки «Покаянного стиха» Ігоря Щербакова: рефлексії покаяння в українській музиці кінця другого тисячоліття

Тетяна Бачул
Філософія сонору періоду міленіуму: особливості звукопису (на прикладі “Tutti” Святослава Луньова)

Олена Лис
Інтерпретація жанрової моделі струнного квартету в cучасній українській музиці (на прикладі квартету Сергія Пілютикова)

Наталія Миронова
Скрипкова транскрипція та її інтерпретація у композиторській і виконавській практиці (на прикладі творів Олега Безбородька)

ДИСЕРТАЦІЙНІ ПРАЦІ, ЗАХИЩЕНІ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ М. Д. КОПИЦІ

СПИСОК ПУБЛІКАЦІЙ М. Д. КОПИЦІ

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ