Науковий вісник – випуск 106

ТИТУЛ

ПЕРЕДМОВА

СТОРІНКИ ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. СПОГАДИ

Олександра Малозьомова, Тетяна Некрасова
Талановитий музикант

Маріанна Копиця
Аура роду у віддзеркаленні постаті Людмили Каверіної

Ігор Савчук
Verba volant, scripta manent: слова щезають, написане звучить

Олександра Виставкіна
Штрихи до портрету Людмили Каверіної

Ольга Гуркова
Шлях митця

НАУКОВІ РОЗВІДКИ Л.К.КАВЕРІНОЇ

«Ариадна на Наксосе».
Жанровые причуды Рихарда Штрауса

Опера «Саломея» Ріхарда Штрауса: до проблеми особистості та характеру

Парадокси Ференца Ліста: від стереотипів до нового прочитання

Симфонические поэмы Ференца Листа «Орфей», «Прометей»: к трактовке античного мифа

МОЛОДІ МУЗИКОЗНАВЦІ — ЛАУРЕАТИ ПРЕМІЇ ІМЕНІ Л. К. КАВЕРІНОЇ

Віра Артем’єва
Жанр ліричної трагедії у творчості Жана Батіста Люллі та Жана Філіппа Рамо

Олександра Виставкіна
Ундина Фрідріха де ла Мотт Фуке — Густава Альберта Лорцинга у дзеркалі романтичної натурфілософії

Ольга Гуркова
Магія числа «5» у П’яти мініатюрах для фортепіано Івана Карабиця

Дмитро Долгіх
Саунд beatbox’у: спроба характеристики

Жанна Зубко
Графічна символіка в партесних концертах

Екатерина Костриченко
Опера Амилькаре Понкьелли «Джоконда» в контексте итальянской оперной традиции конца ХІХ — начала ХХ века: жанр, драматургия и концепция

Тетяна Панько
Біля витоків українського джазу

Людмила Путятицька
Жанр стихири у богословських та музикознавчих дослідженнях: до проблеми термінології

ШЛЯХАМИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ Л. К. КАВЕРІНОЇ

Олена Берегова
Камерна музика українських композиторів у контексті художньо-стильових процесів 1990 — 2000-х рр.

Ігор Савчук
Про деякі особливості збагачення палітри виражальних засобів та функцій виконавця в українській камерній музиці кінця ХХ — початку ХХІ століть.

Оксана Городецька
Драматургія сонатності у творах українського авангарду 60-х років ХХ століття

Елла Бистріцька
Дитяча тематика в авангардному трактуванні (на прикладі фортепіанних творів Гельмута Лахенманна)

Соломія Горохівська
Принципи інструментального театру Маурісіо Кагеля

Анна Дзюбан
Жанр хокку в камерно-вокальном цикле Дмитрия Клебанова «Японские силуэты»

Євгенія Суда
Українсько-японські музичні зв’язки та сучасність (до 20-річчя встановлення дипломатичних стосунків між Україною та Японією)

Людмила Каравацкая
Третий фортепианный концерт Сергея Рахманинова и его «микрокосмос»: о художественно-исполнительском потенциале произведения

Ангеліна Карпенко
Вокальна творчість Миколи Лисенка для дітей у контексті формування співочих навичок

Любовь Лютько
Феномен оперотерапии: к постановке вопроса

Наталія Миронова
Стильові орієнтації виконавця і композитора в аспекті музичної комунікації

Тетяна Коробка
Комунікаційний процес у хоровому виконавстві як складна система творчих взаємозв’язків.

Людмила Вишотравка
Творчість Олександра Пушкіна в балетній інтерпретації.

Олена Наумова
Інтерпретація шевченківського міфу про Україну в опері-ораторії Віталія Губаренка «Згадайте, братія моя…»

Анна Ставиченко
Влияние идей Фридриха Ницше на раннее творчество Рихарда Штрауса (на примере оперы «Гунтрам» и симфонической поэмы «Так говорил Заратустра»)

Шабельська Олена
Роль танцювальності в музичній драматургії опер Миколи Лисенка (на прикладі опери «Утоплена»)

Денис Яворский
Ференц Лист и Фридерик Шопен: пересечение параллелей?

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ