Науковий вісник – випуск 86

З М І С Т

ТИТУЛ

Від редакційної колегії

І.ВІД КИЇВСЬКОЇ КОНСЕРВАТОРІЇ ДО НАЦІОНАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ ІМЕНІ
П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО.

Сергій Волков (Київ)
Особистості директорів Київського музичного училища ім. Р. М. Глієра у дзеркалі історії професійної мистецької освіти України

Тетяна Антропова (Київ)
Б. Л. Яворський та Київська консерваторія:культуротворчий, просвітницький,естетико-виховний аспекти.

Валерія Шульгіна (Київ)
Здобутки фортепіанної школи професора Київської консерваторії Євгена Сливака (до 110-річчя від дня народження)

Тетяна Мілодан (Київ)
Олександр Ейдельман – видатний представник романтичної фортепіанної педагогіки.

Ольга Бенч (Київ)
Феноменологія хорового мислення Павла Муравського.

Ірина Бєлова (Київ)
Основні риси педагогічного методу професора Галини Сухорукової.

Тетяна Корольова (Київ)
Павло Батюшков: творчість музиканта як зв’язок минулого з майбутнім.

Віра Сумарокова, Дар’я Полянська (Київ)
Авторська школа Юрія Полянського в контексті розвитку української музичної педагогіки

Юлія Землянська (Київ)
Богодар Которович – наслідувач традицій Юрія Янкелевича

ІІ. НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

Олександра Німилович (Дрогобич)
Дрогобицька організація Національної спілки композиторів України: історія в особистостях

Марина Бевз (Харків)
Творчість Валентина Борисова як харківський текст

Ельвіра Пустова (Київ)
Вахтанг Вронський: грані творчості

Ірина Шестеренко (Київ)
Постать Віталія Кирейка в історії української музики

Ірина Рябцева (Дніпропетровськ)
Симфонія буття Аріадни Поставної

Олександра Торба, Оксана Швайка (Київ)
Поліетнічні чинники в музичному творі (на прикладі “Ausgesetzt auf den Bergen des Herzens” Райнера Марії Рільке – Алли Загайкевич)

ІІІ. НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА СПАДЩИНА

Андрій Кутасевич (Київ)
Артем Ведель. Тріо «Господи, да не яростію Твоєю».Питання авторства

Валентина Кулик (Київ)
«Пам’ятна книжка» Миколи Леонтовича як свідчення формування нового типу митця

Марина Долгіх (Київ)
Наталія Нейгауз: творчий портрет у реаліях початку ХХ ст.

Євгенія Харченко (Київ)
Метод анаграм як один із проявів інтертекстуальності музики Бориса Лятошинського

Катерина Жданович (Київ)
Борис Лятошинський та український кінематограф. Музика до фільму Івана Кавалерідзе «Гуляща»

Людомир Філоненко (Дрогобич)
Ярослав Барнич та його пісня «Гуцулка Ксеня»

Ганна Дзюбан (Висагінас, Литва)
Японські акценти в українській опері. «Ріхард Зорге» Юлія Мейтуса

Ірина Вежневець (Київ)
Юрій Гуляєв – співак, людина, зірка

Тетяна Панько (Київ)
Володимир Симоненко. Маловідомі сторінки джазової біографії

Геннадій Голяка (Суми)
Володимир Зубицький: горизонти творчості

ІV. НА ПОШАНУ МАЕСТРО:(ДО 75-РІЧЧЯ МИРОСЛАВА СКОРИКА)

Маріанна Копиця (Київ).
Мирослав Скорик і Київ епохи шістдесятих. Митець і соціум.

Тетяна Гусарчук (Київ).
«Духовний концерт» Мирослава Скорика: концепційна трансгресія та її інтонаційне втілення.

Олена Берегова (Київ).
24 каприси Нікколо Паганіні в образах сучасного майстра.