Українське музикознавство – випуск 40

З М І С Т

ТИТУЛ

ВІД РЕДАКЦІЙНОЇ КОЛЕГІЇ

РОЗДІЛ ПЕРШИЙ. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА

Олена Сакало
«Мадам Баттерфлай» Джакомо Пуччіні: жанрова генеза та ідейно-смислові акценти

Олександра Моцар
Опера Святослава Луньова «Москва – Петушки»: інтерпретація літературного першоджерела

Вадим Горбаль
Оркестрові капели Дрезденської та Берлінської опер у першій половині ХVІІІ століття

Олександра Виставкіна
Північнонімецький зингшпіль: динаміка розвитку жанру (1752–1780-ті роки)

Аделіна Єфімйнко
Ілюзія казки та утопія свободи у режисерських інтерпретаціях «Фіделіо» Людвіга ван Бетховена та «Русалки» Антоніна Дворжака (про прем’єри Баварської державної опери 2011 року)

РОЗДІЛ ДРУГИЙ. АСПЕКТИ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

Наталія Миронова
Система «композитор – виконавець» у контексті проблеми художньої комунікації

Вадим Ракочі
Соло як чинник зміни оркестрової концепції

Артем Ляхович
Соціальні конвенції сучасного академічного виконавства

Ольга Зав’ялова
Людвіг ван Бетховен і віолончелісти його оточення

Сергій Гданський
Жанрово-стильові витоки імпровізаційного інструменталізму («індивідуальне» у кларнетному виконавстві)

Тарас Яницький
Транскрипція як чинник творчої комунікативності бандуриста (на прикладі творів Антоніо Вівальді, Йоганна Себастіана Баха, Сезара Франка)

Михайло Мимрик
Темброво-виражальні засоби як здобуток виконавського мистецтва гри на саксофоні в другій половині XX ст. : технологічний аспект

Юлія Чемерис
Квартет імені Миколи Лисенка: становлення колективу (за спогадами Анатолія Баженова)

Ярина Денисенко
Синтез виконавських практик у традиціях київської гобойної школи

Тетяна Коробка
Діяльність Академічного хору імені Платона Майбороди Національної радіокомпанії України з початку 1930-х до 1945 року

Римма Сулім
Драматургічний розвиток казкових образів у фортепіанному альбомі Жанни Колодуб «Снігова королева»

ВИМОГИ ДО СТАТЕЙ

ANNOTATION IN ENGLISH