РЕЄСТРАЦІЯ ВСТУП 2025
Головна » Фортепіанний факультет » ОСОКА Олена Володимирівна

ОСОКА Олена Володимирівна

Кандидат мистецтвознавства, доцент

e-mail: osokae@gmail.com

ORCID: 0000-0002-1193-2570

GoogleScholar: Осока Олена Володимирівна

Academia.edu: https://knmau.academia.edu/ЕленаОсока

Працює на посаді професора, який не має вченого звання професора кафедри концертмейстерства. Викладає наступні навчальні дисципліни: «Концертмейстерський клас», «Концертмейстерська практика», «Підготовка магістерської кваліфікаційної роботи», «Підготовка магістерської наукової роботи», «Підготовка дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії».
Навчалася у Національній музичній академії України імені П. І. Чайковського: у 1995 році закінчила фортепіанний факультет (клас професора О. Д. Ліфоренко); у 1999 р. – асистентуру-стажування за спеціальністю «Фортепіано» (творчий керівник – професор О. Д. Ліфоренко).
Упродовж 1995–2013 років працювала концертмейстером на кафедрі сольного співу в класах викладачів З. Ю. Ліхтман, Г. Я. Гаркуші, Н. Н. Ніколаїшин, В. Г. Антонюк, Л. Л. Забілястої, П. А. Коваля та Т. А. Ходакової. Викладацьку діяльність у Академії розпочала на кафедрі концертмейстерства у 2007 році. Захистила кандидатську дисертацію на тему «Театральність як базисний фактор музичної культури Романтизму першої половини XIX століття» (науковий керівник – професор Т. К. Гуменюк). Є авторкою понад 20 наукових і науково-методичних публікацій.
Сфера дослідницьких інтересів зосереджена на музикознавчому і культурологічному напрямах, а також питаннях, пов’язаних із концертмейстерською діяльністю.
У 2020 році спільно з С. В. Луковською було підготовлено та видано навчально-методичний посібник для студентів закладів вищої освіти «Сонет в українській камерно-вокальній музиці». Також, за останні 5 років було опубліковано наступні статті:
Ільїн А., Осока О. Оперні твори у системі професійного виховання піаніста-концертмейстера (на прикладі опери Ю. Мейтуса «Украдене щастя». Музичне мистецтво і культура: Науковий вісник. 2021. Вип. 33. Том 1. С. 264–275.
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2021-33-1-22
Olena Osoka, Iryna Sikorska, Iryna Paliy, Iryna Bermes, Svitlana Saldan Imagopoetics as an imagologial vision of a contemporary musical work. Ad Alta: Journal of interdisciplinary research. Volume 14. Issue 1. 2024. P. 58–62,
https://www.magnanimitas.cz/14-01-xxxix
Оlha Putiatytska, Оksana Ryndenko, Оlena Osoka, Liudmyla Putiatytska, Dmytro Shchyrytsia Exploring global musical diversity: analysing the fusion of styles, genres, and traditions in modern music. Ad Alta: Journal of interdisciplinary research. 2024. 14/01-XLII. P. 77–83.
https://www.magnanimitas.cz/14-01-xlii
З 2019 року О. В. Осока обіймає посаду декана фортепіанного факультету.
Профілі у наукометричних базах даних: