ЖАРКОВ Олександр Миколайович
Кандидат мистецтвознавства
Професор кафедри теорії музики
e-mail: oleksandr0902@vivaldi.net
ORCID: 0000-0003-0196-2933
GoogleScholar: Жарков Олександр Миколайович
Навчальні дисципліни ОП, які викладає працівник:
«Аналіз музичних творів» на фортепіанному, вокальному, оркестровому факультетах (272 год. на рік); «Поліфонія» на фортепіанному факультеті (68 год. на рік); «Основи науково-дослідної роботи» на вокальному та оркестровому факультетах (40 год. на рік); «Семіотичний аналіз музичного тексту» на історико-теоретичному факультеті (68 год. на рік); «Основи музичної інтерпретації» на вокальному і народному факультетах (40 год. на рік).
Сфера наукових інтересів: методологія теоретичного музикознавства, теорія музики, композиторська творчість, тембр, оркестрування.
Публікації:
Zharkova Valeriya, Ivannikov Tymur, Filatova Tetiana, Zharkov Oleksandr, Antonova Olena. Choral Music by Samuel Barber: Genre and Style Aspects // Studia Universitas Babes-Bolyai Musica. Volume 67. Special Issue 1. Jul. 2022. Page 63-77.DOI: 10.24193/subbmusica. 2022.spiss1.05
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000826256900005
Valeriya Zharkova, Oleksandr Zharkov, Olena Antonova, Tetiana Filatova, Ganna Rizaieva. G. Ligeti’s Hamburg Concerto as a Summary of Late Artistic Tendencies. Harmonia: Journal of Art Research and Education. 2023. Vol 23. No 2. Р.333-345. DOI 10.15294/harmonia.v23i2.45933
https://www.scopus.com/pages/publications/85181489407
Zharkova, V., Zharkov, O., Shang, Y. (2024). THE VOCAL CYCLE “MACHINES AGRICOLES” AS A MANIFESTATION OF DARIUS MILHAUD’S CREATIVE CREDO. Yegah Musicology Journali, 7(3), 147-177.
https://doi.org/10.51576/ymd.1519103
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58794609000
Valeriya Zharkova, Oleksandr Zharkov, Ganna Rizaieva. Overture “Shéhérazade” by Maurice Ravel: genre and semantic projections. Studia Universitatis Babeș-Bolyai Musica. 2024. Volume 69. № 2. P. 207 – 216. DOI:
https://doi.org/10.24193/subbmusica.2024.2.14
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001416742400018
Подвійна природа функціонування тембру в оркестрових творах: інтерпретаційний аспект //Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. 2020. Вип. 129. С.140-152.
Техніка композиції як мовний механізм: від правила до звучання // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. 2021. Вип. 132. С.9-23.
Темброва композиція «Prélude à l’Après-midi d’un faune» Клода Дебюссі: стильовий аспект//Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. 2021. Вип. 135. С.96-111 (у співавторстві з Коханик І.М.)

