МОТУЗОК Дмитро Федорович
Доктор філософії, старший викладач
e-mail: dimadze.dm@ gmail.com
ORCID:
GoogleScholar:
Фах (спеціальний інструмент) – Ансамбль
Педагогічна практика – Історія акордеонного мистецтва
Фахова практика – Концклас
Аранжування та перекладення – Історія, теорія та практика акордеонного виконавства
Статті у наукових фахових виданнях України
1. Мотузок Д. Ф. Типи компактних вільно-язичковихаерофонів в ХХІ столітті.
Актуальні питання гуманітарних наук. (Зб.наук. пр. Дрогоб. держ. пед. ун-т iм. I. Франка). 2021. Вип.44(2). С. 66-72.
2. Мотузок Д. Ф. Концертно-виконавська творчість акордеоністів України мистецькі студії.
періоду кінця ХХ – початку ХХІ століття. Слобожанські (Зб. наук. пр. СумДПУ імені А. С. Макаренка). Вип. 1 (2025). С. 87-91.
3. Мотузок Д. Ф. Творчість композиторів України в контексті українського акордеонного мистецтва початку ХХІ століття. Актуальнi питання гуманiтарних наук. (Зб.наук. пр. Дрогоб. держ. пед. ун-т iм. I. Франка). Вип. 84, том 2, 2025. С. 110-114.
4.Мотузок Д. Ф. Розвиток українського акордеонного мистецтва період ХХ- на початку ХХІ століття ( Збірник матеріалів « Актуальні проблеми культурології» 24 квітня 2025 .С. 152-154
5. Мотузок Д. Історія та сучасність класу акордеона Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.
Виконавське музикознавство академічного народно-інструментального мистецтва України : матеріали Всеукр. наук-практ. конф. Ніжин : ПП Лисенко М.М., 2015. С. 214-220.
Артист оркестру НАОНІ , артист ансамблю « Українські Барви», концертмейстер КДШУТ «Барвіночок», екс учасник гурту « Гайдамаки»
У своїйпрофесійнійдіяльностіяквикладачакордеону я прагнудовисокогорівняпедагогічноїмайстерності, розвиткутворчоїініціативистудентівтаформування у нихпрофесійнихвиконавськихнавичок. Мояроботаспрямовананапоєднаннятрадиційних і сучаснихметодівнавчання, щозабезпечуєефективністьзасвоєнняматеріалутарозвитокмузичногомислення.
Підчаснавчальногопроцесу я застосовуюіндивідуальнийпідхіддокожногостудента, враховуючийогорівеньпідготовки, творчіздібностітапсихологічніособливості. Значнуувагуприділяюформуваннюсценічноїкультури, художньоївиразностітарозвиткуемоційноїчутливостівиконавця.
У науково-методичнійроботіберуучасть у семінарах і майстер-класах, працююнадудосконаленнямметодикивикладаннягринаакордеоні, досліджуюсучаснийрепертуар і тенденціїрозвиткуакордеонногомистецтва.
У виховнійдіяльностіорієнтуюстудентівналюбовдомузичногомистецтва, навідповідальнеставленнядотворчоїпраці, взаємоповагу й дисциплінованість.
Вважаю, щомоядіяльність у ціломувідповідаєосновнимпоказникамроботинауково-педагогічногопрацівника: володіннясучаснимипедагогічнимитехнологіями, науково-дослідноюкомпетентністю, умінняморганізовуватинавчально-виховнийпроцес і постійнимпрагненнямдосаморозвитку.

