СЕРЕДЕНКО Анна Михайлівна
Кандидат мистецтвознавства, професор
e-mail: Seredenko.NMAU.Kyiv@gmail.com
ORCID: 0000-0001-5869-0751
GoogleScholar: Середенко Анна Михайлівна
Перелік навчальних дисциплін:
Камерний ансамбль, Історія камерного ансамблю, Методика викладання камерного ансамблю
Сфера наукових інтересів викладача:
історія, теорія та практика ансамблевого виконавства; дослідження традицій та методичних принципів викладання камерного ансамбля
Публікації:
Публікації:
А.М. Середенко: Камерно-інструментальна творчість К. Шимановського (до проблеми індивідуального стилю композитора). Автореф. канд. дис. К.: НМАУ ім. П. Чайковського, 2001р.
Камерно-інструментальна творчість К. Шимановського (до проблеми індивідуального стилю композитора). Автореф. канд. дис
А.М. Середенко: «По направлению к неизвестному: камерная музика Валентина Бибика»,« «Proceedings of the International Scientific Conference “Science of the XXI century: problems and prospects of problems and prospects of researches” 2017 р.
По направлению к неизвестному: камерная музика Валентина Бибика»,« «Proceedings of the International Scientific Conference “Science of the XXI century: problems and prospects of problems and prospects of researches” 2017 р.
А.М. Середенко: «Жанрово-стилистические особенности камерно-инструментальной сюиты для скрипки и фортепіано в XX столетии( на примере сочинений И.Стравинского, Б.Бриттен, С.Прокофьева и А. Шнітке» , «Культурологія та мистецтвознавство»,Збірка статей, с. 238-248, 2010р.
Жанрово-стилистические особенности камерно-инструментальной сюиты для скрипки и фортепіано в XX столетии( на примере сочинений И.Стравинского, Б.Бриттен, С.Прокофьева и А. Шнітке» , «Культурологія та мистецтвознавство»,Збірка статей, с. 238-248, 2010р.
А.М. Середенко: «Фортепіанний камерно-інструментальний ансамбль в роки Другої світової війни.», Київське музикознавство: Збірник наукових статей, 2005р
Фортепіанний камерно-інструментальний ансамбль в роки Другої світової війни.», Київське музикознавство: Збірник наукових статей, 2005р
А.М. Середенко: «До історії виникнення та розвитку камерно-інструментального ансамблю у вітчизняній культурі ХVIII століття.», Київське музикознавство: Збірник наукових статей, 2004 р.
До історії виникнення та розвитку камерно-інструментального ансамблю у вітчизняній культурі ХVIII століття.», Київське музикознавство: Збірник наукових статей, 2004 р.
А.М. Середенко: «Соната для скрипки та фортепіано №1 М.Скорика. До проблеми педагогічно-виконавської інтерпретації.»,Збірник наукових статей викладачів КВДМУ ім.Глієра., 2003р.
Соната для скрипки та фортепіано №1 М.Скорика. До проблеми педагогічно-виконавської інтерпретації.»,Збірник наукових статей викладачів КВДМУ ім.Глієра., 2003р.
А.М. Середенко: «Соната для скрипки и фортепиано К.Шимановского (к вопросу формирования стиля композитора)», Теоретичні та практичні питання культурології. Збірник наукових статей, с. 69-79, 2000р
Соната для скрипки и фортепиано К.Шимановского (к вопросу формирования стиля композитора)», Теоретичні та практичні питання культурології. Збірник наукових статей, с. 69-79, 2000р
А.М. Середенко: «Три каприси Паганіні» К.Шимановського (особливості нового втілення)»,Науковий вісник.Вип.14 6 (Вип.14), с. 126-138, 2000р.
Три каприси Паганіні» К.Шимановського (особливості нового втілення)»,Науковий вісник.Вип.14 6 (Вип.14), с. 126-138, 2000р.
А.М. Середенко: «Преломление особенностей индивидуального стиля К. Шимановского в цикле «Мифы»,Київське музикознавство. Збірка статей, с.168-178
Преломление особенностей индивидуального стиля К. Шимановского в цикле «Мифы»,Київське музикознавство. Збірка статей, с.168-178
А.М. Середенко: «К.Шимановский.Соната g-moll», Українське музикознавство:науково-методичний збірник, с. 227-236, 2000р.
К.Шимановский.Соната g-moll», Українське музикознавство:науково-методичний збірник, с. 227-236, 2000р.
А.М. Середенко: Камерно-инструментальное творчество К.Шимановского в контексте художественно-эстетических тенденций эпохи». Проблеми сучасного мистецтва і культури/Проблеми особистісної орієнтації педагогічного процесу. Збірник наукових праць. , с. 214-223, Харків, 2000р.
Камерно-инструментальное творчество К.Шимановского в контексте художественно-эстетических тенденций эпохи». Проблеми сучасного мистецтва і культури/Проблеми особистісної орієнтації педагогічного процесу. Збірник наукових праць. , с. 214-223, Харків, 2000р.
А.М. Середенко: «Естетичні і стильові тенденції розвитку фортепіанного камерно-інструментального ансамблю в період Великої Вітчизняної війни (на прикладі творів українських та російських авторів)», Київське музикознавство: Збірник наукових статей, с. 242-252, 2000 р.
Естетичні і стильові тенденції розвитку фортепіанного камерно-інструментального ансамблю в період Великої Вітчизняної війни (на прикладі творів українських та російських авторів)», Київське музикознавство: Збірник наукових статей, с. 242-252, 2000 р.
Інформація про досвід практичної (викладацької, виконавської роботи):
викладає камерний ансамбль в НМАУ імені П.І.Чайковського. Має досвід педагогічної роботи на всіх рівнях музичної освіти (ДМШ, КДМУ ім. Глієра, НМАУ імені Чайковського). У період з 1996 року по 2010 поєднувала викладацьку діяльність на кафедрі камерного ансамблю НМАУ ім. П.І.Чайковського з виконавською практикою як камерний ансамбліст в Україні, Південній Кореї, Франції, Італії. Набула популярності на чисельних міжнародних фестивалях. Серед її партнерів видатні українські та закордонні виконавці. З 2022- 2004 року стажувалася у Scuola di Musica di Fiesole – Італія, Флоренція. З 2010 року сконцентрована на викладацькій практичній та лекційній діяльності, підготовці студентів до сценічних випробувань. Має звання «Народний артист України».