БОНДАРЕНКО Тетяна Олександрівна
Доцент кафедри теорії музики. Заслужений діяч мистецтв України
Професор кафедри теорії музики. Почесний професор НМАУ імені П.І. Чайковського
e-mail: bond.0902@gmail.com
ORCID:
GoogleScholar:
Спеціалізовані курси гармонії, сольфеджіо методики викладання музично-теоретичних дисциплін, заняття з фаху, керівництво магістерськими і бакалаврськими роботами, керівництво курсовими роботами з гармонії, керівництво з педагогічної практики студентів музикознавчого факультету; курс методики викладання музично-теоретичних дисциплін та керівництво педагогічною практикою на композиторському факультеті; курс гармонії на фортепіанному факультеті; курс сольфеджіо на диригентсько-хоровому факультеті.
Актуальні питання сучасного теоретичного музикознавства: композиторської техніки; тематичних запозичень в аспекті інертекстуальності; музичної мови і музичного мовлення в історико-стильовому та стилістичному аспектах; гармонії в теоретичному та стильовому аспектах; звуковисотній та тематичній інтеграції горизонталі та вертикалі. – Творчість українських композиторів (роботи про стильові особливості гармонії Б. Лятошинського, Л. Ревуцького, М. Скорика; монографічні статті «Композитор І. Шамо», «Композитор І. Карабиць» до енциклопедичного видання MGG (“Die Musik in Geschichte und Gegenwart”, Німеччина); доповідь «Композиторська школа Бориса Лятошинського» (Міжнародна конференція «Composition schools in the 20th century the Institution and the Context: 45th Baltic Musicological Conference Dedicated to the Centennial Anniversary of Julius Juseliunas». Вільнюс). – Методичні питання розвитку слуху музиканта-фахівця, творчих навичок на заняттях з сольфеджіо і гармонії тощо.
«Слово про Н.О. Герасимову-Персидську» у збірці «Ніна Олександрівна Герасимова-Персидська: інтерв’ю, документи, спогади». – Київ : ПаблішПро, 2021. С. 18 – 33.
Бондаренко Т.О., Котляревський І.А., Пясковський І.Б., Самохвалов В. Я., Чижик І. О. Лекції з теорії гармонії. Ч.1. Навчальний посібник для вищих мистецьких навчальних закладів. – «Творчі форми роботи з гармонії» для студентів виконавських факультетів. – «Творчі форми роботи з гармонії для учнів 10 – 11 класів державних музичних ліцеїв України». – «Слуховий аналіз і музичний диктант на історико-стильовій основі у курсі сольфеджіо» для ІТФ.