РЕЄСТРАЦІЯ ВСТУП 2025

ФІЛАТОВА Тетяна Володимирівна

Кандидат мистецтвознавства, доцент
Професор кафедри теорії музики

e-mail: filatova.tanya@gmail.com

ORCID:

GoogleScholar: Філатова Тетяна Володимирівна

Навчальні дисципліни ОП, які викладає працівник: «Гармонія» для студентів спеціальності «Народні інструменти» (1курс); «Сольфеджіо» для студентів спеціальностей «Народні інструменти» (1курс), «Камерний спів» (1, 2, 3, 4 курси), а також магістрів-іноземців (1 курс); «Аналіз музичних творів» для студентів 2 курсу спеціальності «Народні інструменти»; «Гармонія» (індивідуальні заняття для студентів-музикознавців), наукове керівництво студентськими курсовими роботами з гармонії, «Керівництво бакалаврськими роботами», «Керівництво магістерськими роботами», «Науково-дослідна підготовка аспіранта», «Аспірантська практика».
Сфера наукових інтересів: музичне мистецтво, музикознавство, теорія музики, академічна гітарна музика.
Публікації:
Філатова Т. В. Академічні виконавські традиції чилійського гітарного мистецтва // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2021. № 131. С. 26–37.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/243205/241633
Філатова Т. В. Чилійська гітарна музика: сучасні реконструкції жанрових традицій // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2021. № 132. С. 166–181.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/243205/241633
Філатова Т. В. Музика і природознавство у світлі наукових аналогій. Рецензія на монографію Ірини Тукової «Музика і природознавство. Взаємодія світів в умонастроях епох (ХVІІ – початок ХХІ століть)» (Харків : Акта, 2021. 456 с.) // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2021. № 132. С. 213–215.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/250001/248206
Філатова Т. В. Андський чаранго як феномен південноамериканської музичної культури // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Рівне: РДГУ, 2022. Вип. 40. С. 15–24.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/250011/248211
Zharkova V., Ivannikov T., Filatova T., Zharkov O., Antonova O. Choral music by Samuel Barber: genre and style aspects // Studia UBB Musica. Cluj-Napoca, 2022. LXVII, Special Issue 1. P. 63–77. DOI: 10.24193/subbmusica.2022.spiss1.05
http://www.studia.ubbcluj.ro/download/pdf/musica/2022_SpIss1/05.pdf
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000826256900005
Ivannikov T., Filatova T. Specific sound production techniques in academic guitar music // Studia UBB Musica. Cluj-Napoca, 2022. LXVII, Special Issue 2. P. 111–125. DOI: 10.24193/subbmusica.2022.spiss2.08
http://studia.ubbcluj.ro/download/pdf/1467.pdf
Філатова Т. В. Андські мотиви в перуанській гітарній музиці // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Рівне: РДГУ, 2022. Вип. 42. С. 91–102.
https://zbirnyky.rshu.edu.ua/index.php/ucpmk/article/view/563/582
Філатова Т. В. Гітарна музика Селсо Гаррідо-Лекки: сучасні проєкції перуанських традицій // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2022. № 134. С. 139–154.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/269653/265796
Філатова Т. В. Болівійська «музика вітру» в гітарній творчості: аспекти художнього втілення // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2023. № 136. С. 179–197.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/276574/271776
Філатова Т. В. Гітарна музика Гвідо Санторсоли: жанрово-стильові риси творчості // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Рівне: РДГУ, 2023. Вип. 44. С. 29–40.
https://zbirnyky.rshu.edu.ua/index.php/ucpm/article/view/598/618
Філатова Т. В. Барріос, Агустин. // Велика українська енциклопедія.
https://vue.gov.ua/%D0%91%D0%B0%D1%80%D1%80%D1%96%D0%BE%D1%81,_%D0%90%D0%B3%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD
Філатова Т. В. Гітарна творчість Абеля Карлеваро в контексті уругвайської музичної культури // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2023. № 137. С. 121–135.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/294672/287906
Філатова Т. В. Гітарні дуети Хайме Зенамона: звукозображальні ресурси інструмента // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2023. № 138. С. 103–115.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/294795/287928
Zharkova V., Zharkov O., Antonova O., Filatova T., Rizaieva G. G. Ligeti’s Hamburg Concerto as a Summary of Late Artistic Tendencies // Harmonia: Journal of Arts Research and Education. 2023. Vol. 23, No. 2. P. 333–345.
https://journal.unnes.ac.id/nju/index.php/harmonia/article/view/45933/15337
DOI: https://doi.org/10.15294/harmonia.v23i2.45933
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85181489407&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&sid=f54ff239c6d070135d84a5e0e64f299b&sot=b&sdt=b&s=TITLE-ABS-KEY%28G.+Ligeti%E2%80%99s+Hamburg+Concerto+as+a+Summary+of+Late+Artistic+Tendencies%29&sl=84&sessionSearchId=f54ff239c6d070135d84a5e0e64f299b&relpos=0
Філатова Т. В. Байао як складова звукових ландшафтів Бразилії: гітарні реконструкції жанру // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2024. № 139. С. 112–133.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/301127/293410
Філатова Т. В. Гітарна музика Ейтора Вілла-Лобоса: жанрові традиції бразильського шоро // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2024. № 141. С. 87–115.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/319210/310162
Філатова Т. В. «Дванадцять етюдів» для гітари Ейтора Вілла-Лобоса: жанрово-стильові виміри // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2024. № 140. С. 96–116.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/318646/309548
Filatova T. Guitar preludes by Heitor Villa-Lobos: genre traditions of Brazilian music // Studia UBB Musica. Cluj-Napoca, 2024. LXIX, Special Issue 3. P. 127–148.
https://doi.org/10.24193/subbmusica.2024.spiss3.07
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001416795700018
Філатова Т., Зінченко-Гоцуляк В. Ладотональні та колористичні функції гармонії Оркестрової сюїти № 2 з балету «Дафніс та Хлоя» Моріса Равеля // Слобожанські мистецькі студії. Суми: Видачничий дім «Гельветика», 2024. С. 141–146.
https://journals.spu.sumy.ua/index.php/art/article/view/424/397
Філатова Т. В. Концерт для гітари з оркестром Ейтора Вілла-Лобоса: жанрово-стильові проєкції // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2025. № 142. С. 130–148.
http://naukvisnyknmau.com.ua/article/view/327887/318421
Filatova T. Brazilian samba in the guitar music of Radames Gnattali // Studia UBB Musica. Cluj-Napoca, 2025. LXX, Special Issue 1. P. 283–296.
https://doi.org/10.24193/subbmusica.2025.spiss1.16
https://studia.reviste.ubbcluj.ro/index.php/subbmusica/article/view/9416/9099
Філатова Т. В. Бразильська босанова у гітарній музиці Сержіу Ассада: сторінками циклу «Жобініани» // Київське музикознавство. Київ, 2025. Вип. 3. С. 189–208.