СЮТА Богдан Омелянович
Доктор мистецтвознавства, професор
Професор кафедри теорії музики
e-mail: theodotius@i.ua
ORCID: 0000-0002-4986-3451
GoogleScholar:
«Фах (Музичне мистецтво)», «Гармонія», «Поліфонія», «Аналіз музичних творів», «Методологія теоретичного музикознавства», «Актуальні проблеми аналізу музичного твору: теорія, методологія, практика».
Музичне мистецтво (Теорія музики, сучасна музична творчість, нова музика, методологія наукових досліджень, історія української музичної культури, парамузикознавство), музичне виконавство, музична культурологія.
Вибрані праці за останні 5 років:
Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України, Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії. – Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 236-239
Precedent phenomenas in music interpretations, Communicative – pragmatic, normative and functional parameters of the professional discourse: Collective monograph / ed. M. Mamych. Lviv – Toruń: Liha-Pres, 2021. – 336 p. (https://doi.org/10.3659059/978-966-397-232-9-13), Pp. 209-222
Non-Musical Markers of the Structure and Content of Musical Works at the End of the 20th Century. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 11/01 (vol. 11, issue 01), r. 2021. Juny. (www.doi.org/10.33543/1101) Pp. 37-41 Iryna Dovhalyuk, Olena Markova, Iryna Zinkiv, Uliana Hrab
Fragmentarism as a way of organizing musical texts in the 1970s – 1990s. Linguistics and Culture Review, 5(S2), 548-564. https://doi.org/10.37028/lingcure.v5nS2.1390. https://lingcure.org/index.php/journal/article/view/1390 Pp. 548-564 Pp. 548-564 O. G. Bench
Спогади про Володимира Загорцева. In Memoriam композитор Володимир Загорцев. Статті, листи, спогади. Матеріали до біографії. Упор. О. Войтенко. Київ: Видавництво «Фенікс», 2021. С. 64-68
Школа Кароля Мікулі у фортепіанній педагогіці: реконструкція маловідомого Musica Galiciana. Kultura muzyczna Galicji w kontekście stosunków polsko-ukraińskich. Tom ХVII. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. Rzeszów, 2021. S. 113-131
Мобільність змісту в музиці: роль жанрів мовлення в інтерпретації музичного твору. Культурологічні виміри актуальних проблем мистецтва. Колективна монографія. За загальною редакцією проф. Т. І. Андрущенко. Київ, Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. С. 175-192.
Маркантні постаті львівського фортепіанного музикування ХІХ ст. у контексті європейськаї культури. Культурологічні виміри актуальних проблем мистецтва. Колективна монографія. За загальною редакцією проф. Т. І. Андрущенко. Київ, Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. С. 193-211.
Нові нотні видання камерних творів українських композиторів Науковий вісник НМАУ імені П. І. Чайковського. Збірник статей. Випуск 134. Сучасне теоретичне музикознавство: проблеми, новації, аналітичні підходи. Київ, 2022. С. 155-159.
Статус і види цитати в музичному тексті. Вісник КНУКІМ. Серія: Музичне мистецтво. 5(2) том. № 2. 2022. С. 141-152.
Nonlinearity as a strategy for creating postmodern musical texts in the 1970-1990s Amazonia Investiga. Vol. 11. No 57 (2022). DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2022.57.09.21 https://amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/2158 Olga Bench, Iryna Riabchun
Цитата у музичному творі: проблема впізнаваності і зчитування значень. Музикознавча думка Дніпропетровщини. Випуск 23 (2, 2022). Дніпро: Грані. 2022. С. 75-88
Варіабельність прецедентних змістів у мистецьких творах в процесі симультанної комунікації. Ucrainica X, Sborník příspěvků. Současna Ucrainistika. Problémy jazyka, literatury a kultury. Univerzita Palackého v Olomouci. OLOMOUC, 2023. S. 257-266.
The Precedent Phenomenon as a Marker of Accessible Perception in Contemporary Music. Ad Alta. Journal of Interdisciplinary Research. Volume: 13. Issue: 2. Special Issue: 51. 2023. Page 105 – 109. Siuta, B.; Syrotynska, N.; Molchko, U.; Nazar, L.
Відсерединнорівневий музичний аналіз: невідрефлектована методологічна проблема. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. № 137 (2023). Київ, 2023. С. 8-17.
Musical language as a social project (on the example of the formation of modern greek music). The Global Development of innovative Technologies and their Impact on the Education. Vol. 17 No. se1 (2024) DOI: https://doi.org/10.14571/brajets.v17.nse1 Pp. 85–101 Pp. 85–101. Iryna Riabchun, Bohdan Siuta, Olha Komenda, Olena Bondarenko
Трансформація змістів у музичних творах як феномен актуалізації явища прецедентності («Гімн / Вічний революціонер» Івана Франка – Миколи Лисенка). Науковий вісник НМАУ імені П. І. Чайковського. Збірник статей. Випуск 139. Київ, 2024. С. 8 – 21.
Система термінопонять в осмисленні сучасної музики. Вісник КНУКІМ. Серія: Музичне мистецтво. Том 7. № 2 (2024). С. 118 – 132
Під знаком 180-ліття від дня народження Миколи Лисенка. Микола Лисенко та націоналні школи європейського романтизму: монографія / Гол. ред. І. Пилатюк. – Львів: ГАЛИЧ-ПРЕС, 2024. С. 15-19
Українська пісенна культура періоду війни: дискурс креативного спротив у та оптимізму. Україністика дома й у світі на вістрі часу / гол. ред. А. Архангельська. Оломоуць. Універистет ім. Ф. Палацького в Оломоуці, 2024. С. 55-84
Homo canticum: пісенна творчість національного опору й оптимізму в час війни. Луцьк: Терен, 2025. 49 с.
Сюта Богдан. Основи парамузикознавства. Київ, 2010. Навчальний посібник.
Корній Л., Сюта Б. Історія української музичної культури : підручник для студентів вищих навчальних закладів / До 100-річчя Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського. – К. : НМАУ ім. П.І. Чайковського, 2011. — 736 с.

